Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na vašem zařízení.

Podání stížnosti

Postup podání stížnosti na službu.

Stížnosti, připomínky a podněty, jak na to?
  • Stížnost, připomínku či podnět nám můžeš říct, zatelefonovat, napsat písemně a vhodit do schránky stížností nebo zaslat elektronicky pomocí formuláře.
  • Schránku stížností vybírají každý týden dva pracovníci.
  • Můžeš být anonymní.
  • Tvou stížnost řeší vedoucí zařízení, ředitel organizace, případně správní a dozorčí rada Portus Prachatice o.p.s.
  • Nejdéle do 30 - ti dnů ti určitě odpovíme.
  • Tvá stížnost bude řádně zaznamenána v dokumentaci klubu.

Pomocí tohoto formuláře můžete podat oficiální stížnost na poskytované služby NZDM Klub I.P..




OTEVÍRACÍ DOBA
 

Klub otevřen

Individuální
konzultace

Pondělí

6-20 let

 -  12:00-17:00

Úterý

6-20 let

13:00-17:00 17:00-18:00

Středa

6-20 let

 13:00-17:00 17:00-18:00

Čtvrtek

6-20 let

 13:00-17:00 17:00-18:00

Pátek

6-20 let

 13:00-17:00  17:00-18:00

KONZULTACE slouží k individuálním rozhovorům v kontaktní místnosti.
Po dobu individuálních konzultací je herna Klubu uzavřena.

Certifikát kvality

Zařízení naplňuje kritéria kvality České asociace streetwork (ČAS), která garantuje jejich kvalitu.

Zařízení úspěšně absolvovalo Rozvojový audit ČAS, platnost do 06/2020.