Používáním těchto stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookies na vašem zařízení.

Nespokojenost se službou?

Jste s naší službou nespokojení, či máte připomínku ke zlepšení? Jedním z Vaších práv je právo si stěžovat. Jak na to? 

  • stížnost může být podána anonymně bez uvedení jména
  • způsob podání stížnosti: elektronický formulář (níže), e-mail, telefonicky, osobně,
  • poštou, schránka na připomínky a stížnosti na chodbě před Krizovým centrem
  • schránku na stížnosti vybírají pracovníci každý den
  • k řešení stížnosti je pověřena odpovědná osoba (realizátor služby, ředitel organizace, případně správní nebo dozorční rada Portus Prachatice, o.p.s.)
  • v případě zjištěného pochybení jsou bez prodlevy učiněny potřebné kroky k nápravě a opatření zabraňující opakování
  • výsledek řešení stížnosti je odpovědná osoba povinna podat nejpozději do 30 kalendářních dní od data přijetí stížnosti, zpravidla jde však o 10 pracovních dní 
  • nemá-li pověřená osoba kontaktní údaje na osobu podávající stížnost, je výsledek řešení uveden na webových stránkách a nástěnce KC po dobu 14 kalendářních dnů

 

Webový formulář:




OTEVŘENO

 

PONDĚLÍ

8:00 - 16:00

ÚTERÝ

8:00 - 16:00

STŘEDA

8:00 - 16:00

ČTVRTEK

8:00 - 16:00

PÁTEK

8:00 - 16:00

Dotazník spokojenosti se službami KC

Pro vstup klikněte na obrázek

Články Krizové centrum
Výtvarná challange pro odvážlivce

Výtvarná challange pro odvážlivce

Máš rád/a výzvy? Pak pro Tebe jednu máme. Namaluj nám, jak vnímáš rodičovský konflikt a výhra může být Tvá. A když ne výhra, určitě se na Tvůj obraz bude moci podívat veřejnost.

Krizové centrum

všechny články