Nespokojenost se službou?


Pokud jste s našimi službami nespokojení, můžete si stěžovat (vyberte možnost, která vám nejvíce vyhovuje):

                1/ Pomocí tohoto formuláře:





    

     2/ Vložením stížnosti do „Schránky na připomínky a stížnosti“                            přímo v Krizovém centru (na chodbě) 

    3/ E-mailem:

                  krizac@portusprachatice.cz

                  reditel@portusprachatice.cz     

   4/ Poštou:

                 Krizové centrum, Velké náměstí 14, Prachatice 383 01 

 5/ Telefonicky:

                 Mgr. Michaela Častulíková tel.: 736 213 002 

                 Ing. Petr Šmíd, DiS. tel.: 722 928 192

  6/ Osobně:

                 kterémukoliv pracovníkovi Krizového centra

                 realizátorovi Krizového centra

                 řediteli Portusu

 

Stěžovat si můžete anonymně (bez uvedení jména) nebo jmenovitě (do 30-ti dní od přijetí Vaší stížnosti obdržíte vyjádření).

Podrobné informace o podávání a průběhu vyřizování stížností naleznete zde.




OTEVŘENO

 

PONDĚLÍ

8:00 - 16:00

ÚTERÝ

8:00 - 16:00 (16:00 - 18:00 pouze pro objednané) 

STŘEDA

8:00 - 16:00 (16:00 - 18:00 pouze pro objednané) 

ČTVRTEK

8:00 - 16:00 (16:00 - 18:00 pouze pro objednané)

PÁTEK

8:00 - 16:00


Dotazník spokojenosti se službami KC

Pro vstup klikněte na obrázek