Nová služba Krizového centra neboli „čet“

Už jste někdy „četovali? Nebo- li chatovali? Tzn. seděli u počítače, otevřeli program nabízející se na různých prohlížečích a dostali se do místnosti, kde si mohli s někým – kdoví odkud a kdoví kým - povídat o čemkoli, či speciálně o nějakém tématu?


Autor: | Datum: 7.11.2013 - 22:50 | Zhlédnuto: 2192x

Asi většina z nás odpoví, že ano.

Kdo ne, tak si však určitě někdy alespoň povídal s někým známým či neznámým, pomocí jiných kanálů – skype, facebook a jiné.

Krizové centrum  - Centrum pomoci rodině a dětem (zřizované o.s. Portus Prachatice) chce nabídnout své služby i těm, kteří nechtějí, nemohou či mají jakékoli obavy přijít do KC osobně, ale chtěli by o svých problémech, starostech, smutcích, beznaději, stresu, strachu, trápení s někým mluvit – třeba prostřednictvím počítače a internetu.

Proto od ledna 2013 nabízí Krizové centrum novou službu – CHATOVÉ PORADENSTVÍ.

Na stránkách www.portusprachatice.cz – pomocí odkazu vpravo, nebo přímo na adrese http://chat.portusprachatice.cz/ lze komunikovat anonymně (pod přezdívkou) a v určitý čas s pracovníky Krizového centra. Výhodou je, že budete vědět, s kým mluvíte, v době Vaší komunikace se do místnosti nikdo jiný nedostane, a to, o čem budeme mluvit, nikdo neuvidí a bude smazáno. Chatové poradenství sice nemůže nahradit osobní konzultaci, nicméně v první chvíli může pomoci v tom, že člověk na svou starost není sám, dostane se mu pochopení a třeba i rady, co by bylo dobré dělat dál. A pak už může být naše starost alespoň o trochu menší.

Mgr. Hana Modlitbová, realizátorka Krizového centra